…. it’s Monday :D

Incercam ieri sa gasesc un AMV cu Boulevard Of Broken Dreams cantat de Smokie dar bineinteles ca n-am gasit – se pare ca melodia e prea veche (?) sau neinteresanta (??) ca sa fie folosita pentru asa ceva. Pacat!

Am gasit in schimb un AMV care mi-a placut foaaarte mult, pentru ca il are ca protagonist pe favoritul meu Toushi dar si pentru ca este foarte bine facut. Melodia care insoteste imaginile este un alt Boulevard Of Broken Dreams, cel cantat de Green Day. Recunosc ca formatia in cauza nu se afla printre favoritele mele dar cantecul este bun si deci pot sa-l folosesc pentru propunerile mele de Luni.

So, Toushirou walks the boulevard of broken dreams….or not.

Green Day / Boulevard Of Broken Dreams / Bleach

Si daca vreti sa ascultati melodia celor de la Smokie, o gasiti AICI.

Lasă un răspuns

