…. it’s Monday :D

Edi mi-a adus aminte de sfarsitul anilor ’80, anii in care am descoperit Guns N’ Roses si m-am indragostit de muzica lor. Spuneam ca prima lor melodie pe care am ascultat-o, a fost Welcome to the Jungle dar nu pe ea am s-o folosesc astazi ci pe urmatoarea in ordinea cronologica.
Sweet Child o’ Mine face parte de pe primul lor album, Appetite for Destruction, si este cel de-al treilea single al lor. Acest cantec impreuna cu Paradise City si Welcome to the Jungle sunt favoritele mele de pe acest album.

Destul cu vorbaria, ca doar vor ma fi ocazii in care sa vorbesc despre muzica lor, si sa trecem la frumosul AMV ce l-am gasit. Am avut de ales intre Pretear si Fruits Basket dar am ramas la ultimul pentru ca mi s-a parut pus mai bine pe melodie.

Guns N’ Roses / Sweet Child o’ Mine / Fruits Basket

One Response to …. it’s Monday :D

  1. lacry spune:

    seen fruits basket two times already. loved it each time i’ve seen it :X

    uite: http://www.youtube.com/watch?v=o6gNGnxRPDY
    probabil ca deja stii amv’ul, dar dintre toate pe care le-am vazut de la fruits basket, asta e unul din preferatele mele :X

Lasă un răspuns

