….it’s Monday :D

In anii ’80 eram, mai mult decat acum, o devoratoare de muzica. Ascultam tot ce se putea, tot ce prindeam pe casete si tot ce vedeam pe programele sarbesti. Poate videoclipurile de atunci pot parea puerile in comparatie cu ce se face acum dar eu eram fermecata de fiecare-n parte. Prima jumatate a acelei decade a fost hotaratoare pentru formarea gusturilor mele muzicale si influentele muzicii de atunci le simt si acum. Si tot atunci am invatat ca nu trebuie sa te cantonezi intr-un singur stil muzical.
Printre cantaretele ce-mi placeau in acea vreme era si Kate Bush cu un stil de a canta si o voce inconfundabile. Din repertoriul ei de departe melodia mea favorita a fost Running Up That Hill ce a avut parte si de un videoclip pe cat de simplu pe atat de fermecator.
Din pacate n-am reusit sa gasesc un AMV cu melodia originala si a trebuit sa ma multumesc sa caut printre cover-urile facute de Placebo si Within Temptation. Pana la urma anime-ul folosit a fost cel care a hotarat alegerea mea.

Placebo / Running Up That Hill / Kuroshitsuji

Videoclipul lui Kate Bush il puteti vedea aici. Observati ca sunt imbracati in hakama si fac trimitere catre kyudo. ❤

3 Responses to ….it’s Monday :D

  1. […] Desenele Copilariei, un site pe care scriu trei fete cucuiete, Catalina Banica, Ada Bogoevici si Camelia Cioata e o oasa de bucurie in fiecare zi cand apare un nou […]

  2. lacry spune:

    acum m-a prins cheful sa ma uit din nou la Kuroshitsuji… also, due to one of your recent posts, I keep watching the „Sanctus Espiritus” amv… again… and again…

Lasă un răspuns

