Am citit….

The Prince’s Cactus, o manhua de doar 8 capitole, scrisa de Xu Ci si desenata de Misha. Povestea, publicata in 2007, este o comedie romantica in care Dania, o tanara cat se poate de normala din Taiwan, se trezeste ca trebuie sa-i faca fata lui Elian, un foarte arogant print.

Parasita de mama si uitata intr-un parc de tata, adoptata apoi de prietenul tatalui sau, Dania a invatat sa-si poarte singura de grija, devenind o fire foarte independenta. Acum ea trebuie sa participe la nunta surorii ei cu un puternic om de afaceri, descendent al reginei Victoria. Acesta are deja un fiu dintr-o casatorie anterioara cu o femeie de sange regesc, care, crescut sa fie urmatorul print incoronat, poseda acea aroganta specifica celor ce cred ca lumea le este asternuta la picioare.
Bineinteles ca intalnirea dintre Elian si Dania nu este una tocmai fericita insa….

Nu sunt foarte sigura dar cred ca este prima manhua pe care o citesc (am sa-mi verific lista dar nu cred ca ma insel). A fost o lectura buna, nici foarte mare, nici cu un plot intortocheat, o simpla poveste de dragoste exact cat trebuie de mare. Doua personaje principale puternice, un personaj secundar foarte haios (tatal lui Elian), un alt personaj secundar pe post de villain care sa adauge putin piper actiunii si in final o rezolvare a traumei suferita de Dania in copilarie.
Daca va tenteaza, o gasiti pe Manga Fox sau One Manga.

2 Responses to Am citit….

  1. dracsor spune:

    mi-a placut Ș)) a fost numai buna pentru o luni seara relaxanta. cu toate astea, mi-a trebuit ceva vreme sa inteleg cum se citeste :))

    • kmeleon spune:

      am uitat sa specific, pentru cititorii fara experienta, ca se citeste de la dreapta la stanga 😆
      in general asta este directia, doar cele coreene se citesc de la stanga la dreapta

      ma bucur ca ti-a placut, am sa mai scriu si despre altele 😉

Lasă un răspuns

