…. it’s Monday :D

Recunosc ca am doar vreo cinci ani de cand ascult Within Temptation, cam de cand a aparut al treilea album al lor, The Silent Force. Imi plac melodiile lor, iar directia spre symphonic rock este si mai mult pe placul meu – ca sa nu mai zic de usoarele influente nordice ce se simt in o parte din melodiile lor.

Saptamana trecuta, cand alegeam clipul cu Kuroshitsuji pentru postul de luni, am dat si peste acest superb AMV. Daca aveti curiozitatea sa vedeti vizualizarile de pe Youtube, sa stiti ca 90-100 dintre ele sunt ale mele si o sa fie si mai multe avand in vedere ca de la Remember the Name incoace, nu m-a mai impresionat nimic asa de mult cum a facut-o acest clip.
Melodia face parte de pe albumul The Heart of Everything (2007) si din nefericire nu a avut parte de un videoclip.

Sa trecem la muzica…zic.

Within Temptation / Our Solemn Hour / Kuroshitsuji

ps: nu uitati ca in iulie va incepe a doua serie Kuroshitsuji.

4 Responses to …. it’s Monday :D

  1. dracsor spune:

    au trecut 2 saptamani deja de cand nu ai mai pus un „It`s Monday”. totul ok, cami-chan? inteleg ca sunt racito-bolnava, dar nu e o scuza sa chiulesti si tu. >:D< ai grija de tine!

  2. lacry spune:

    deci within temptation is fenomenali :X is trupa mea preferata! si albumele the silent force si the heart of everything is pur si simplu amazing! :X

    am avut o obsesie si cu amv’ul asta, asa am descoperit anul trecut Kuroshitsuji… ma uitam la amv 12/24 (celelalte 12 ma uitam la Kuroshitsuji)

  3. Malice spune:

    superb amv,ar trebui sa ma apuc sa vad Kuroshitsuji :))
    Our Solemn Hour a fost prima piesa care mi-a placut mult de pe The heart of everything 😀 btw,ar sa lanseze album nou anu asta :>

    • kmeleon spune:

      albumul e anuntat pentru toamna. sa vedem daca o sa fie.

      mie mi-a placut foarte mult serialul in primul rand din cauza personajelor. cred ca o sa-ti placa Sebastian :-> iar noua serie abia inceputa mi-a adus o surpriza de proportii. sunt super incantata de primul episod

Lasă un răspuns

