Poza zilei cu bonus

Daca tot s-a hotarat Google sa ne lase sa punem wallpaper, profit de situatie ca sa vi-l arat pe al meu si cum pe desktop il am pe Inuyasha, aici trebuia sa am unul cu Bleach .Dupa multa gandire si nenumarate treceri in revista a tonelor de imagini ce le am in comp, am ales cea mai proaspata „achizitie”.

Si pentru ca m-am trezit in dispozitie JT …. and because the Bleach boys are so damn cool and smexy most of the time…Sexy Back!

ps: inca mai am de lucrat la sezonul anime de vara, pentru ca ieri n-am reusit sa ma ating de el. Sa zic ca va fi gata azi?

One Response to Poza zilei cu bonus

  1. lacry spune:

    Bleach e unul din animeurile mele preferate (sincer, nu pot alege din el, Naruto si D.Gray-Man). cate wallpapere de la fiecare am avut pe desktop… cred ca am avut fiecare de pe google :))

Lasă un răspuns

