…. it’s Monday :D

Era pe la sfarsitul lui ’97 cand am vazut si ascultat pentru prima oara Savage Garden si m-am indragostit imediat. „Vinovat” de acest lucru a fost videoclipul piesei To the Moon and Back (si acum visez la ochii lui Darren din acel clip ). Cativa ani mai tarziu aflam ca trupa s-a destramat dar supararea mea n-a tinut mult pentru ca Darren mergea mai departe cu o cariera solo. Chiar daca imi place muzica lui de acum si ii ascult piesele de dupa Savage Garden, pentru mine ramane de referinta primul lor album. Imi plac toate cele 12 piese, le ascult si acum cu cea mai mare placere si cred ca am sa le ascult si peste 10 ani cu aceleasi senzatii ca prima data.
Melodia de azi este al patrulea single de pe album si una dintre cele care imi pun sangele in miscare. Si ca sa fiu in ton (va las sa ghiciti la ce ma refer) am ales un video cu Loveless – pentru cei ce nu stiu, este un shonen-ai.

Savage Garden / Break Me Shake Me / Loveless

credit video

ps: AMV-ul ce l-am gasit pentru To the Moon and Back este si acum unul dintre favoritele mele.

Lasă un răspuns

