…. it’s Monday :D

Azi sunt fara chef sau poate e mai corect sa spun ca sunt „in blue mood” (?). Nu stiu.
De cateva zile mi se invart in cap melodiile cantate de Aaliyah si desi n-am chef sa caut prea mult dupa clipuri marete, cred ca prima mea alegere e destul de buna ca sa nu-mi fac rubrica de ras. Sa mai vorbesc despre Aaliyah? Nu cred ca e cazul si daca nu ma insel am mai facut-o aici pe blog. Adevarul e ca inca mai regret ca s-a stins prematur.
Melodia este al treilea single de pe albumul „One in a Million” si este compusa de Missy Elliott si Timbaland.
Anime-ul ales este Sailor Moon, ca sa fiu pe aceesi lungime de unda cu Desenele Copilariei unde avem in fiecare zi cate un episod pentru voi.

Aaliyah / One in a Million / Sailor Moon

Lasă un răspuns

