Melodia zilei

Eh, am ratat din nou postul de luni. N-am avut timp de comp’ decat la sfarsitul zilei si nu cred ca avea rost sa mai postez cu cateva minute inainte ca ea sa se termine.

Ca sa nu ramanem fara melodie la inceput de saptamana, va propun sa ascultati tema de la Tokyo DOGS, o drama politista care mie mi-a placut foarte mult. Sunt prea lenesa sa va fac un sumar al seriei si imi cer scuze pentru asta, insa v-o recomand cu cea mai mare caldura. Am vazut-o prima data cand s-a inceput traducerea ei (si da, mi-am facut sange rau, ca la fiecare serial ongoing, asteptand fiecare episod), iar cu nu foarte mult timp in urma am revazut-o putand de data asta sa savurez fiecare moment. E adevarat ca momentele sa actiune sunt putin nerealiste (o sa intelegeti de ce atunci cand o sa le vedeti) dar asta nu i-a scazut valoarea in ochii mei.
In fine, daca vreti sa aflati mai multe despre ea, si ma adresez bineinteles celor care inca n-au vazut-o, va las link-ul catre DramaWiki.

Inainte sa va las cu melodia si clipul care sunt la loc de cinste in playlist-ul meu, o sa recunosc ca motivul principal pentru care am ales sa ma uit la ea, a fost prezenta in rol principal a lui Oguri Shun (care m-a surprins cu tunsoarea foarte scurta), iar la asta s-a adaugat si rolul facut de zapacitul Mizushima Hiro. Personajele interpretate de ei sunt diametral opuse si atragatoare in egala masura dar eu m-am reindragostit de Shun.

GATA! Va las cu EXILE si Futatsu no Kuchibiru.

5 Responses to Melodia zilei

  1. dracsor spune:

    ei, cami-chan, pot sa inteleg de ce ti-a placut. Oguri Shun arata bine. tuns e chiar manjabil rau de tot. dar si carliontatul de Mizushima Hiro … hmmm hmmm.. nu pot sa-mi scot din cap ce voce avea in „Valetul domnisoarei Mei”. aii aii.. banuiesc ca Oguri face rolul personajului dur, retras.

    trebuie sa incep sa-mi notez unele dintre seriile si serialele astea pe care le recomanzi. incepe acus campionatul si trebuie sa am cu ce sa-mi ocup timpul. :))

    • kmeleon spune:

      sa zicem ca Shun este cel serios, dedicat meseriei si obsedat de ucigasul tatalui sau, iar Hiro este cel zapacit, cu ochii dupa femei, insa in acelasi timp capabil sa-si ascunda dragostea pentru a lasa drum liber celuilalt. la inceput Hiro e putin exagerat in momentele comice dar ajungi sa-l indragesti pe parcurs. si Shun are parte de momente comice cand e sunat in toiul actiunii de mama sa sau cand se ciondaneste cu Hiro.

      pentru timpul tau liber asta e o serie de „must see” 😉

  2. Sisteru` spune:

    Exile sunt castigatorii a numeroase premii Japan Music Wards de cativa ani buni, filmul am vrut sa il vad si eu, dar din pacate linkurile online erau broken, sper pe viitor sa il vad.

  3. Malice spune:

    Tokyo Dogs a fost o dorama buna dar nu foarte buna..ma asteptam sa se axeze mai mult pe actiune decat comedie da’ pana la urma a fost placut de urmarit xD
    si btw,am vazut-o tot pentru Oguri Shun :>
    parul scurt se potriveste rolului de politist serios,ce-si dedica viata prinderii unui criminal xD
    aa..si iubesc piesa,nu stiu de ce da’ intodeuna imi face placere s-o ascult 😀

  4. dracsor spune:

    cami-chan, nu ma ciufuli, dar am un question. ce plugin folosesti pentru smiley? ador fetitele tale cu codite. arigato!

Lasă un răspuns

