Vis frumos

Nu stiu despre voi (ma adresez fetelor bineinteles), dar eu am fost fermecata de actorii ce-au jucat rolul lui Hanazawa Rui din adaptarile live-action japoneza si coreeana, dupa manga Hana Yori Dango: Oguri Shun si Kim Hyun Joong.
Nu mi-e rusine sa recunosc ca dupa ce am vazut cele doua serii am visat mult la cei doi.
Si iata ca cei doi s-au intalnit nu cu mult timp in urma la o mica sueta intr-un restaurant din Seul.
Va las poza drept dovada si merg sa visez din nou

via

PS: abia astept sa-l vad pe Hyun Joong in adaptarea coreeana pentru Itazura na Kiss

12 Responses to Vis frumos

  1. Malice spune:

    ..si intalnindu-de ei doi Shun a zis ca daca ar face un film cu Kim in rolul principl i-ar da un personaj mai masculin asa cum fanii nu se asteapta xD Shun imi citeste gandurile…asasinul Kim Hyun Joong 8->
    sper sa vina ziua in care am vad ambele versiuni de la Hana Yori Dango..mereu apar alte jdrame pe lista :-„

  2. dracsor spune:

    si ca sa fim o mare familie fericita, tu iei Rui-i :)) si eu iau Tsukashii :))) si traim fericite pana la adanci batraneti.

  3. plasturik spune:

    In toate variantele serialului e mai frumos Rui, pana si in Meteor Garden , Vic Zhou e adorabil.Singurul Domyouji care mi-a placut a fost Matsumoto.

  4. plasturik spune:

    Lee Min Ho imi place si mie, dar in Personal Taste nu in BOF.Nu-l prea prinde parul ondulat 😛

  5. Vampy spune:

    Doamne il ador pe Oguri :)) dupa ce am vazut primul ep din hana yori dango,am fost fermecata atat de poveste cat si de „rui” acuma ma lupt sa termin sezonale si filmu ( cate 2 episoade pe zi).Recunoasc ca acuma imi place si personajul Domyouji,dar tot Shun ramane preferat ,are acel ceva:D

    Cel mai frumos serial asiatic pe care l-am vazut pana acuma,ma tine acparata ore intregi,si abia ma pot dezlipi 2 minute sa merg pana la baie;))

  6. Vampy spune:

    Mi-ar placea sa scri un articol despre Shun,si ceva poze mai speciale 8-> ii mirific :X

Lasă un răspuns

