Update

Well….what can I say? I’m holiday deprived.

Lipsa indelungata a unui concediu – si cand spun concediu ma refer la unul adevarat, in care sa pleci de acasa si sa nu ai alta grija decat sa te simti bine – si-a pus puternic amprenta asupra mea. Nu mai am inspiratie si nici sezonul anime de vara nu ma ajuta foarte mult. Chiar daca sunt cateva serii pe care ziceam ca o sa le vad si despre care voiam sa vorbesc, aparitia lor cu intarziere mi-a taiat tot apetitul. Daca la asta mai pun si faptul ca m-a lovit o lene profunda, cred ca imaginea e completa.
Rezultatul este ca am hotarat sa las anime-urile deoparte, pentru o vreme doar, si sa recuperez ceva la dramele pe care imi propusesem de ceva timp (foarte mult de fapt) sa le vad.
Pana la momentul hotararii mele nu vazusem mai nimic din dramele taiwaneze, iar din cele coreene nu vazusem deloc asa ca m-am orientat spre cele doua tipuri, printre ele strecurand doar doua drame japoneze care erau/sunt ongoing in traducere.
Sunt multumita de alegerea facuta pentru ca am avut ocazia sa vad cateva serii care mi-au placut foarte mult, pentru ca am descoperit cativa actori care au lasat o puternica impresie asuprea mea dar mai ales pentru ca m-am indragostit iremediabil de cateva melodii.

In zilele ce urmeaza am sa va povestesc despre seriile ce le-am vazut.

Pana atunci…..ma duc sa mai lenevesc putin si sa visez la un sezlong pe malul marii, la mirosul de sare, la o briza usoara si la zgomotul facut de valuri.

2 Responses to Update

  1. dracsor spune:

    Sussum corda, Cami-chan.:-*

    • kmeleon spune:

      as vrea eu dar … eh, de fapt nu vreau sa ma plang.
      oricum o sa scriu despre drame asa ca poti sa fii multumita…..dar n-o sa scriu inca despre drama de care am vorbit ultima data 😛

Lasă un răspuns

