Melodia zilei

Sau poate ar fi mai bine sa spun „Melodia saptamanii” sau „Melodia lunii” sau cel mai bine „A song for a lifetime.
Cu ceva timp in urma m-am pus pe vazut Boys Over Flowers, varianta coreeana pentru Hana Yori Dango. Mi-a placut foarte mult dar cu toate astea nu pot sa-l pun pe acelasi loc cu serialul japonez. Acela e mult prea special pentru mine. Chestie de gusturi.
Coloana sonora pentru BOF este una foarte buna si motivul pentru ca ma bucur ca am urmarit seria este acela ca mi-a dat ocazia sa-mi adaug in playlist o melodie ca-mi va produce fiori in suflet ori de cate ori o voi asculta.
Eeeeeeee, de fapt ma mai bucur si pentru ca avut ocazia sa-i descopar pe cei doi frumosi Lee Min Ho si Kim Hyun Joong care m-au facut sa salivez pe tastatura dar asta trebuie sa ramana secret intre mine si voi

Inainte sa va las cu „Because I’m Stupid„, va mai spun ca pentru mine melodia reprezinta perfect relatia dintre Ji Hoo si Jan Di … dar asta e doar in mintea mea.

GATA! Am doua variante:

Ballad version, cantata solo de Kim Hyun Joong (Ji Hoo) …

….si cea care se aude in serial, cantata de SS501. Aveti aici si versurile in engleza si daca le cititi o sa intelegeti multe.

PS: chiar daca nu ati vazut seria si nu cunoasteti subiectul, sper sa intelegeti de ce mintile mele sunt pierdute.

8 Responses to Melodia zilei

  1. Alina Daniela spune:

    hahaha…acum ii descoperi, inainte sa ma uit la varianta japoneza m-am uitat la varianta coreeana, imi plac mult actorii din varianta coreeana 😀 kim boom , lee min ho, kim hyun joong sunt preferatii mei mai ales ultimii doi.

    • kmeleon spune:

      scuza-ma ca ti-am sters ultima parte a comentariului dar nu vreau sa-mi spoileresti invatacelul 😆

      stiu cele doua chestii de care ziceai si am sa scriu despre una dintre ele dar pana atunci….radio silence :mrgreen

      cat despre BOF, ma apucasem anul trecut de el, am vazut 2 sau 3 episoade si apoi l-am lasat….si apoi l-am uitat. asa ca nu e vorba de o descoperire, pur si simplu aveam alte prioritati atunci.

  2. juliutzia spune:

    superba melodia asta !:X ehhh desi eu s-ar putea sa fiu subiectiva pt ca imi place mult de baiatul asta. Imi pare rau ca nu am vazut nici un serial programat, cu el, pentru anul acesta :((

  3. kmeleon spune:

    o sa avem ceva de asteptat pentru ca planurile sunt pentru a doua jumatate a anului viitor

    • juliutzia spune:

      pffff… eu chiar nu ii inteleg pe oamenii astia. fac un serial in maxim 3 luni dupa care nu mai fac nimic un an intreg – poate doar cateva reclame. Astept sa sclat si Lee Min Ho ceva dupa City Hunter dar, pe cat se pare, planurile sunt la fel cum ai scris tu mai sus si pentru el… ayshhhhhh

      • kmeleon spune:

        aici gresesti. Hyun Joong a fost foarte ocupat dupa ce a terminat cu Playful Kiss. a lucrat pentru debutul solo. a scos doua mini-albume si le-a promovat. acum e in Japonia unde se promoveaza ca artist solo.
        eu il inteleg ca nu vrea sa amestece cantatul cu actoria pentru ca in ambele cazuri are ceva de demonstrat.

        dupa City Hunter Lee Min Ho a avut de onorat cateva contracte plus ca a devenit imaginea unor branduri in China. Toate astea iau timp.

        …. plus ca mai trebuie si ei sa se odihneasca 😉

Lasă un răspuns

