Playful Kiss – Teaser si postere

Singura drama de care sunt interesata in ultimul timp (ma refer la cele ce urmeaza sa apara) este varianta coreeana pentru Itazura na Kiss care se va numi Playful Kiss. Normal ca motivul principal este prezenta lui Kim Hyun Joong in rolul principal . Al doilea motiv, aproape la fel de important, este ca celelalte doua variante nu au fost pe gustul meu: cea japoneza m-a dezamagit pentru ca a fost foarte departe de manga/anime si plus de asta a fost facuta cand manga era inca ongoing si deci lipsesc multe din poveste, iar varianta taiwaneza, desi foarte buna cu un Joe Cheng perfect in rolul lui Naoki si cu un Jiro Wang foarte haios in rolul lui Kinnosuke, m-a dezamagit prin prezenta lui Ariel Lin in rolul lui Kotoko. Sa-mi fie cu iertare dar n-am suportat-o deloc, ceilalti doi fiind motivul pentru care am urmarit ambele sezoane ale seriei.

De data asta lucrurile stau altfel. Hyun Joong este acolo si sunt convinsa ca ma va fermeca din nou asa cum a facut-o si in BOF, iar cea care joaca in rolul lui Kotoko, Jung So Min, care din cate am vazut este la primul rol principal, are cel putin un mare avantaj in fata lui Ariel Lin: este infinit mai frumusica. Cat despre interpretarea ei artistica, ramane de vazut, desi nu cred ca ar putea fi inferioara fata de ce a jucat Ariel.

In fine, nu mai este mutl pana la premiera din septembrie si sper ca un fansub grup sa se apuce cat mai repede de traduceri. Pana atunci: teaser – cu frumosul zambet al lui Hyun Joong – si posterele promotionale.

6 Responses to Playful Kiss – Teaser si postere

  1. dracsor spune:

    Biiiiine, Cami-chan! Deci asa… In loc sa ne dai mura in gura seriale vazubile pe loc, ne starnesti asa si ne lasi cu lacrimi in ochi. Am sa te tin minte.

  2. miry spune:

    mie una mi se pare absolut geniala drama asta. Deja au aparut primele 2 episoade pe viki si sunt pur si simplu fascinata. Abea astept urmatoarele episoade. Yayy.<3 hyun joong si o ha ni sunt geniali

  3. Irina spune:

    Salut tuturor , am urmarit si eu aceasta drama 😀 , acest serial , am citit si manga am vz si anime-ul , oricum am observat ca cei coreeni isi fac cel mai bine treaba cand e vorba de filmari , ideea este minunata , eu una cred ca voi astepta sa apara macar un sezon , apoi sa il downladez , barem sa stiu ca nu il pierd 🙂 ma bucur ca am dat peste acest site , Kameleon Felicitari !

    • kmeleon spune:

      si eu astept sa apara mai multe episoade pana sa-l vad. nu-mi place sa urmaresc seriile pe site-urile de streaming.

      multumesc pentru apreciere si te mai astept aici.

      ps: e Kmeleon…..fara „a” 😆

  4. bibi spune:

    gasiti toate ep koreene pe playfull kiss viki

Lasă un răspuns

