Oguri Shun si Mao Inoue in „Juui Dolittle”

Stiti cum eram azi dimineata cand am citit stirea asta? Ceva de genu’ sau si mai bine asa sau amandoua combinate.

Preferinta mea pentru Oguri Shun si faptul ca o sa am ocazia sa-l vad jucand din nou alaturi de Mao Inoue, care imi place foarte mult dar pe care recunosc ca n-am mai vazut-o de la Hana Yori Dango incoace, plus faptul ca cei doi vor avea o poveste romantica intre ei, face ca vestea sa ma bucure peste masura.
Noua serie se numeste Juui Dolittle sau Veterinarian Dolittle si este realizata dupa manga cu acelasi nume scrisa de Midori Natsu si ilustrata de Kiyoshi Chikuyama. Oguri Shun va juca rolul lui Kenichi Tottori, supranumit si „Dolittle”, un medic veterinar foarte capabil dar in acelasi timp foarte strict si cu rau de gura. Mao Inoue va fi colega lui, Asuka Tajima, iar rivalul lui este Masaru Hanabishi, interpretat de Hiroki Narimiya (Yankee-kun to Megane-chan).
Zic ca e de asteptat triunghiul asta amoros.
Seria va avea premiera in luna octombrie.

Si sa ne amintim putin cum arata cei doi impreuna.

via

2 Responses to Oguri Shun si Mao Inoue in „Juui Dolittle”

  1. dracsor spune:

    bravo, Cami-chan, bravo! sa te tii dezmat toamna asta. am sa te tin sub supraveghere sa nu cumva sa uiti sa mai scrii. si asa.. „It`s monday” post cam gone with the wind.. ntzzz…

    • kmeleon spune:

      am zis deja ca las animeurile deoparte pentru o vreme si asta include si seria „it’s Monday” 😉
      o sa revin in curand cu ele pentru ca se apropie sezonul anime de toamna si trebuie sa vorbesc despre el.

      si nu, NU uit sa scriu doar ca …. e greu …

Lasă un răspuns

