Kim Hyun Joong news

Deja v-am lamurit ca sunt „virusata” rau din pricina lui Kim Hyun Joong, asa ca postul asta nu trebuie sa mire. Frumusetea e destul de prezenta in stirile din ultima saptamana in primul rand datorita dramei Playful Kiss in care joaca acum.
Pe coloana sonora a seriei se afla si o melodie interpretata de el, o balada numita One More Time. Ce sa zic? E dulce raaaau.

In alta ordine de idei, avem acum si site oficial unde ne clatim ochii si e foarte posibil ca imediat dupa Playful Kiss sa-l mai vedem intr-o alta drama.
Da, se zvoneste ca Hyun Joong va juca alaturi de alte doua „bunaciuni”, adica Jaejoong (TVXQ/DBSK) si Jung Yong Hwa (CN Blue) in drama numita Cinderella care va avea premiera in februarie 2011. Sa vedem daca se confirma zvonul.

28 Responses to Kim Hyun Joong news

  1. Alina Daniela spune:

    cum e filmul playful kiss? eu nu am apucat sa il vad….shame on me dar parca nu pare super interesant…
    Abia astept sa vad daca or sa joace ei in cinderella 😀

  2. […] This post was mentioned on Twitter by kmeleon, Kim hyun Joong Fan. Kim hyun Joong Fan said: Kim Hyun Joong https://camkmeleon.wordpress.com/2010/09/11/kim-hyun-joong-news/ (Can anyone tell me, what language… http://fb.me/sDaiwWrX […]

  3. Alina Daniela spune:

    am vazut primele 4 episoade traduse in tomna, sincer gata m-a captivat, merita vazut pana la capat, joaca mortal tipul :X

  4. Alina Daniela spune:

    vroiam sa spun in romana….in loc de tomn, habar n-am la ce m-am ganidt :((

  5. sandy spune:

    S-au terminaaat :(( au mai ramas specialele de pe youtube..dar se spune ca apar dupa 2 noiembrie si nu stiu cu ce frecventa.

    P-asta l-am vazut de 2 ori…cand rula in koreana si a doua zi subtitrat… Pur si simplu ador povestea asta. Mai vreau:((

    Eu acu’ ce mai vaad?

  6. sandy spune:

    pai da…de pe desenele copilariei l-am luat… 🙂

    Hana Yori Dango nu l-am vazut…nici in varianta coreana 🙂

    Mi-ai dat teme pt saptamana asta 😀

  7. kmeleon spune:

    ok. astept sa-mi spui cum ti s-au parut 😉

    • sandy spune:

      Tocmai am terminat Hana Yori Dango (corean). Mi s-a parut tare dragut. Incepe sa imi placa felul in care trateaza coreenii filmele. Taiwanezii au un mod mult prea bezmetic, iar japonezii nu prea ma atrag la mutre. O sa vad daca am timp sa vad si celelalte variante inclusiv anime-ul.

      Cat despre Nodame Cantabile, am vazut animeul. Frumos, simptic…dar filmul nu mi-a placut. Am vazut cateva secvente si mi s-au parut foarte exagerate in comportament.

      Aceasta exagerare am observat-o in mai multe filme asiatice…Uneori parca ma uit la maimute isterice…uff…bine ca nu e in toate serialele asa.

      Cumao 🙂

  8. Kitty spune:

    salutare. as dori sa stiu si eu de unde downloadezi serialele coreene? eu am doar vreo 4-5 downloadate si plang dupa multe altele care nu gasesc de unde sa le iau. Pacat ca s-a terminat Playfull Kiss :((. Sunt in pauza de idei momentan … daca imi dati vreuna as fi foarte recunoscatoare :D. Multumesc frumos si o seara placuta !!

    • kmeleon spune:

      de obicei folosesc torrentele. am gasit un site unde sunt majoritatea seriilor care ma intereseaza insa trebuie sa-ti faci cont si sa stai apoi la seed pentru ca altfel te baneaza.

      spune-mi ce serii te intereseaza si nu gasesti, poate te pot ajuta.

      ps: continuarea de la Playful Kiss ai vazut-o. cea care apare numai pe Youtube? sunt episoade scurte de aproximativ 10 minute in care arata viata cuplului dupa casatorie.

  9. Kitty spune:

    hmmm auzisem ceva de o mini continuare dar n-am avut timp sa caut ce si cum. daca poti sa ma redirectionezi sa nu mai caut eu as fi foarte recunoscatoare :D. Cat despre seriale dintre astea noi aparute ce se merita vazut? oricum sunt contaminata de serialele coreene si cateva taiwaneze. Sotul meu tot timpul urla la mine sa-mi pun castile pe urechi ca nu suporta limba =)). O zi frumoasa !

  10. plasturik spune:

    Cea mai buna adaptare de pana acum, parerea mea.

  11. kmeleon spune:

    nu e vorba ca e actrita rea. pur si simplu mie nu-mi place si in special nu mi-a placut s-o vad in rolul lui Kotoko….poate si pentru ca ItaKiss e un titlu mai special pentru mine.

  12. Kidnap My Heart spune:

    Am vazut si eu Playful Kiss si pot spune ca a fost o calatorie in trecut.
    Btw vazand cat de mult te uiti la drame am zis ca poate nu te superi daca iti recomand You’re beautiful.

    • kmeleon spune:

      l-am vazut deja. o sa-i dedic un articol cat de curand…..cat de curand imi trece raceala si cat de curand reusesc sa termin ce am deja in draft 8-|

      • Kidnap My Heart spune:

        Ohhhh

        Insanatosire grabnica!
        Ceaiurile sunt cele mai bune, defapt cred ca daca bei o ciocolata calda in fata unei drame te faci bine intr-o secunda, glumesc.
        Ai grija de tine si succes cu scrisul in continuare!

  13. Catalina spune:

    Va pot spune cateva filme corene:Preferinte personale,Baieti de bani gata
    Dream High,Acordurile Iubiri,City Hunter.Le puteti vedea pe blogul :Blogul lui Aniola.Este un blog foarte bun vil recomand.

Lasă un răspuns

