Trailer „Kimi ni Todoke”

Mai sunt cateva zile pana la premiera in cinematografe a filmului Kimi ni Todoke si iata ca a aparut un trailer ceva mai maricel decat precedentul, care sa introduca putin in atmosfera.
Cu riscul de a ma repeta, spun inca o data ca as fi preferat o serie decat un film. N-am sa inteleg niciodata de ce un asa subiect n-a meritat o atentie mai mare, mai ales ca manga si seria anime au/au avut un real succes.
In fine, iata trailerul.

4 Responses to Trailer „Kimi ni Todoke”

  1. Malice spune:

    n-am vazut anime’ul si nici n-am citit manga..dar din trailer pare interesant xD imi aminteste putin de Koizora,nu stiu de..o.o’

  2. ioana spune:

    am vazut anime-ul in mai putin de 3 zile… m-a tinut cu sufletul la gura :X parerea mea, merita vazut intai anime-ul si apoi filmul 😀

Lasă un răspuns

