G-Dragon


Indiferent de cum se imbraca, cum se machiaza, cum isi poarta parul (sau in ce culoare) aparitiile lui sunt printre favoritele mele. Compune bine, danseaza bine, are voce de cantat, are un rap deosebit. Daca la asta mai adaug si acel killer smile/smirk, dupa care sunt lesinata , tabloul e complet.

Doar 3 exemple.

Bonus – imi place imaginea lui din Beautiful Hangover (e mai frumos decat fata

Daca inca n-ati inteles de mor dupa el, inseamna ca n-aveti ochii (si urechile) la voi

10 Responses to G-Dragon

  1. Alina Daniela spune:

    hahaha…si eu am avut o perioada cand numai GD ascultam…inca il mai ascult dar nu asa de des, dar tot imi place 😀

  2. lacry spune:

    *faints*
    now that’s what I call hot

  3. GGGGuga spune:

    Total d acord k tn.:X…GD e cel mai tare….oare s poate mai bine d atat? nu cred :))

  4. relu spune:

    imi place mult g-d dar si mai mult shinee lucifer.sall sunt relu am 10 ani si sunt din baicoi!!

  5. relu spune:

    cei mai prosti mi se par boa!!:))

  6. JustLies spune:

    si eu il ador :X

  7. G DRAGON spune:

    GD GD GD GD GD GD GD pot vb despre el ore in sir doar ca uneori ma inerveaza…………..(stiu ca nu prea are sens dar na…) eu as vrea tare mult sa il vad in realitate si sa cante melodia g market ca este preferata mea …….na hai ca trb sa plec paaaaaaaaaaaaaa

  8. Adda spune:

    in sfarsittt !! Gdd ;x

Lasă un răspuns

