Hanasakeru Seishounen episodul 1

Primul episod este foarte promitator si pot sa spun ca mi-a placut Kajika (personajul feminin) de la primele replici. Tipa are un caracter foarte puternic, este combativa, desteapta, un picut cam matura pentru varsta ei, dar nu e o surpriza avand in vedere ca traise numai in compania adultilor.
Primul bishie, Li Ren, trebuie dat pe brazda, sau cel putin asta am impresia ca vrea tatal fetei.

kajika li-ren father

Inca o data spun: foaaaaarte promitator primul episod.winkn-smile
Astept pareri.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile. 

11 Responses to Hanasakeru Seishounen episodul 1

  1. doareu spune:

    ma intreb cand apare al doilea episod…..

  2. Alina Daniela spune:

    imi place anime-ul. m-ai facut curioasa o sa ma uit si eu la el :))

  3. Myka spune:

    I love it :X:X:X::X something new 😀 sper sa nu se termine fast

  4. kmeleon spune:

    deocamdata se stie de 13 episoade dar…

  5. Annytya spune:

    Buna!Eu am vazut pana la ep 7 si e dragut.. sper sa se termine frumos, aper sa am parte de final pe care il vreau eu.
    Alte anime-uri gen Tokko recomandati?
    🙂 ^^____^^

  6. Unde pot gasi si eu anime-ul subtitrat in romana?

  7. johanna spune:

    de ce nu pot sa vad animeul?

Lasă un comentariu