Random

N-am mai scris de foarte mult timp si desi imi doream o revenire spectaculoasa, se pare ca ea trebuie sa mai astepte pentru ca inca nu-mi gasesc rabdarea de a scrie asa cum scriam odata. Sau poate nu e vorba de rabdare ci doar de greutatea de a-mi gasi cuvintele potrivite … (?)

Am vazut foarte multe serii coreene (da, doar coreene) in ultimele luni si sincer nici nu stiu cu care sa incep. Sunt unele mai vechi, altele mai noi si altele foarte noi (adica abia s-au terminat sau inca se mai difuzeaza). Plus ca am multe pe care le-am vazut inainte de a lua pauza si despre care n-am apucat sa scriu (am o datorie foarte mare la dracsorul obraznicos sa scriu despre City Hunter si Lie to Me ).

In fine, am sa incep incetisor cu ceva mai scurt si poate pe parcurs imi gasesc pofta de a scrie din nou.

Off to sleep now…..

In the morning I’ll think of something to write about.

Lasă un comentariu