Hanasakeru Seishounen episodul 4

Hei!
Iaca vin cu episodul 4 din Hanasakeru, care este foarte bun. Acum o intrebare: am avut sau nu dreptate cand am spus ca Eugene poate sa ascunda ceva sub masca aia a lui de „damn cold hearted bastard”?
Cateva hinturi:
eugene4_1hanasake4_1eugene4_2

hanasake4_2hanasake4_3li-ren4_1
Restul va las sa descoperiti singuribiggrin

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile. 

7 Responses to Hanasakeru Seishounen episodul 4

  1. Myka spune:

    I slept with him :))) km suna :))))

  2. Myka spune:

    m-am mai uitat o data ca nu ma uitasem bine 😀 nush de ce mi se paruse ca vad un kiss … da nu era 😀 …. si ca fapt divers … ce am ajuns sa ma joc :)) http://dragcave.net/incubators/incubator_blackcat3.png
    e o tampenie oricum :-„

  3. Myka spune:

    da :)) e o tampenie :”> m-am lasat de asta :)) si m-am apucat de altul :))

  4. kmeleon spune:

    good for you 😆

  5. Anka spune:

    Dar unde pot sa vizionez si eu ep?

Lasă un răspuns

