Remake (?)

Citesc astazi o stire cum ca se va face un remake la Dirty Dancing. Poate pentru ca sunt fan al filmului dar mi se pare o idee extrem de proasta. Dirty Dancing nu poate fi fara Patrick Swayze si s-a vazut asta in acel prequel wannabe Havana Nights.

Asta mi-a adus aminte ca acum ceva saptamani am vrut sa scriu un articol despre doua drame japoneze aparute de curand, drame ce vor sa fie remake-uri la doua serii ce NU trebuiau sa aiba parte de remake. Ambele originale au parte de o distributie si de o realizare ce nu poate fi egalata si japonezii, cu atatea subiecte ce le au la indemana, NU trebuiau sa se atinga de ele.

Prima drama este Hana Kimi 2011 remake dupa Hana Kimi 2007 in care, dupa cum se stie, au jucat Oguri Shun, Horikita Maki, Toma Ikuta, Mizushima Hiro, Shirota Yuu si lista poate continua. Cum poti sa te gandesti ca poti sa strangi o distributie (macar) la fel de buna ca asta? Si presupunand ca o poti strange, daca vrei sa ajunga la nivelul originalului, trebuie sa vii cu un scenariu si o punere in scena care sa faca privitorul sa doreasca s-o vizioneze. Nici macar unul dintre aceste puncte nu a fost atins. Am rezistat doar pret de doua episoade dupa care, oripilata, am promis sa nu ma mai ating de aceasta serie. Actorii in marea majoritate sunt falsi si fara farmec. Cel ce joaca rolul lui Sano mi se pare un BLEG si cel din rolul lui Nakatsu nu reuseste sa fie funny in niciun moment.
Punerea in scena seamana foarte mult cu cea din original (chiar si unele cadre sunt identice), iar inovatiile fata de original mi se par de prost gust. Totul mi-a dat senzatia de copie ieftina facuta doar pentru a pune pe ecran o mana de tineri mai mult sau mai putin cunoscuti.
Daca ati vazut originalul va recomand sa fugiti de acest remake fara sa va uitati in urma, in afara de cazul in care sunteti amatori de ceva momente de groaza.

A doua serie despre care pomeneam este Ikemen desu ne remake dupa drama coreana You’re Beautiful cu a sa trupa A.N.JELL formata din Jang Geun Suk, Park Shin Hye, Jung Yong Hwa si Lee Hong Ki. Ce-a fost in capul japonezilor cand s-au gandit sa faca versiunea lor, n-am sa pot sa inteleg niciodata. La fel ca in cazul de mai sus, era foarte greu sa gaseasca actori care sa se ridice la nivelul celor patru din original. De fapt, oricat ar cauta n-ar putea sa gasesca un echivalent pentru Jang Geun Suk si asta pentru ca omu’ a fost perfect din toate punctele de vedere. Lasand la o parte actorii, ce m-a oripilat cel mai mult a fost muzica. Daca asteptam ceva de la acest remake asta ar fi fost o coloana sonora deosebita. Cand colo ce gasesc? Aceleasi melodii traduse in japoneza si cantate cat se poate de prost. Bun, Geun Suk este actor si nu cantaret dar are o voce si un stil cu care oricand ar putea face cariera in muzica (lucru pe care l-a si inceput de fapt). Cum sa incerci sa-l imiti? La fel si pentru Hongki si Yonghwa.
Cat despre jocul actorilor, la fel, mi se pare EXTREM de slab, COMPLET neatragator. Cel care joaca rolul lui Tae Kyung este absolut penibil si fara forta, iar cel din rolul lui Jeremy este la ani lumina in urma pana sa fie cute. Cat despre ceilalti….slabi pe linie.
Si pentru aceasta serie am aceeasi recomandare: RUN! RUN! RUN!

ps: si cu ocazia asta am putut sa folosesc una din multele ipostaze ale favoritei mele Kyoko

6 Responses to Remake (?)

  1. Daria spune:

    Asa-i ca-s foarte bune amandoua?:D
    Daca te-ai uitat, trebuie sa recunosti ca au facut o treaba foarte buna. Mai ales cu Ikemen Desu Ne, everybody says. Thank God for that.

  2. Daria spune:

    Pacat. Toata lumea zice ca-s bune. O prietena de-a mea care-l idolatriza pe Jang Geun abia o asteptat sa se uite la You’re beautiful si sa-mi poata zice ce bine joaca coreenii si ca gresesc ca nu ma uit si eu, da’ din pacate n-o putut:)) O zis ca pe langa japonezi, nu transmit nimic. Au ochii goi si toate cele. Cat despre Jang Geun: „noroc ca ii frumos”. Ea singura o spus ca nu se compara si ca Ikemen desu ne ii mult mai buna. Asta de la o persoana care abia astepta sa zica ca You’re beautiful ii mai fain. Think about it 😉
    Oh, de fapt acuma am observat ca esti mai mult into kdramas. So nevermind 😀

    • kmeleon spune:

      nu sunt mai mult in kdrama. am vazut foarte multe jdrama doar ca nu am scris despre ele 😉
      si aici nu e vorba de cine a facut seriile (japonezii sau coreenii), e vorba ca cele doua remake-uri sunt FOARTE proaste. asa cum am zis si in articol, actorul care joaca in Hana Kimi 2011 nu-i ajunge nici la degetul mic lui Oguri Shun si nici nu cred ca ii va ajunge vreodata.
      cat despre Geun Suk chestia cu „noroc ca ii frumos” mi se pare o afirmatie absolut nefondata. este un actor excelent, foarte expresiv si extrem de versatil…..si inca e foarte tanar.

      in fine, nu ma apuc sa compar mai mult pentru ca m-as lungi foarte tare. concluzia este ca cele doua productii 2011 sunt cel putin penibile…..asta ca sa fiu blanda 😀

  3. Laura spune:

    Sunt de acord cu tine la Hana Kimi 2011, de prost gust sezonul acesta. Nimeni nu poate sa intreak originalul shi mai ales actori care chiar au fost special, plini de farmec shi super atragatori. Originalul a fost mult mai funny shi te-a captivat imediat.

    In ceea ce priveshte Ikemen Desu ne, sincer m-am uitata la el shi a fost chiar foarte bun. Poate ca interpretarea nu a fost la fel dar totushi a fost chiar foarte buna iar cel kre la- jukt p tae Kyung chiar are talent. Fata din versiunea japoneza e chiar o actritza plina de farmec shi knd t gadeshti k asta a fost debutul ei. Va ajunge departe. In schimb la coloana sonora sunt d acord q u, mi-ar fi plk sa duk ceva nou.

    • kmeleon spune:

      un singur actor sau o singura actrita nu pot face o drama buna ….. poate doar daca esti super fan si nu vezi in fata ochilor decat acel actor/actrita. oricum japonezul (nu i-am retinut numele) n-are nicio sansa sa-l ajunga pe Jang Geun Suk

Lasă un răspuns

