….. it’s Monday :D

Pentru inceputul asta de saptamana am o melodie chiar din tineretea mea (uuuh, ce naspa suna), ascultata la greu in vremurile alea. Anime-ul cred ca nu l-am mai folosit pana acum.

Belinda Carlisle / Circle in the Sand / Yu-Gi-Oh

credit video Urbena

2 Responses to ….. it’s Monday :D

  1. Alina Daniela spune:

    stii ca urmaream desenul asta? si chiar imi placea :)) si acum vreau sa il revad 😀

  2. kmeleon spune:

    eu am vazut doar cateva episoade din el…cred ca 10-12, nu mai multe

Lasă un răspuns

