Munto episodul 1

Primul anime din sezonul de iarna, oferit de fansubul meu favorit m.3.3.w, este Sora o Miageru Shoujo no Hitomi ni Utsuru Sekai. Pentru ca tilul este prea lung si greu de tinut minte, o sa fac si eu asemeni altora si o sa folosesc numele de Munto, mai ales ca aceasta serie TV este un remake la cele doua OVA, aparute in anii 2003 si 2005, ce poarta acest nume.
Numar episoade: 13
Enjoy!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile. 

6 Responses to Munto episodul 1

  1. kanidaki spune:

    Sora o Miageru Shoujo no Hitomi ni Utsuru Sekai are doar 9 episoade nu 13 :D.in schimb urmeaza si Munto 3 care apare in aprilie(am uitat data XD)

    • kmeleon spune:

      la vremea cand am scris eu postul asta, erau anuntate 13 episoade 😉 ca in final au fost doar 9 stiu si eu, pentru ca este unul dintre anime-urile pe care le-am urmarit ongoing

      nu stiu despre ce Munto 3 vorbesti….eu stiu doar ca in aprilie va fi un film care va incheia povestea inceputa in seria asta

  2. kanidaki spune:

    poi da,Last War of Heavenloids and Akutoloids(Tenjō-nin to Akuto-nin Saigo no Tatakai) care o sa fie pe 18 aprilie(premiera in japonia)
    la un moment dat se auzea k o sa fie mai mult de atat dar red k au lasato balta 😦
    pacat mie mia placut munto

  3. kmeleon spune:

    mda, din pacate e o poveste care nu a fost exploatata nici macar pe jumatate din cat merita … avea foarte mare potential =((

  4. kanidaki spune:

    poate o sa isi revina si o sa faca mai mult de atat.gasisem o poza cu yumemi si munto ceva mai maturi si nu era fanart ceea ce mia dat mici sperante.poate k o sa faca o serie calumea de cel putin 26 de episoade(care bineinteles sa nu fie remake)

  5. kmeleon spune:

    si eu sper multe, dar in unele cazuri (la animeuri ma refer) am ramas cu speranta 😆 si cel mai notoriu dintre ele este Inuyasha

    eh, vom vedea ce va fi 😉

Lasă un răspuns

