Teaser Yankee-kun to Megane-chan

Va aduceti aminte cand v-am spus ca manga Yankee-kun to Megane-chan va avea parte de o adaptare live-action?
Premiera va avea loc peste o saptamana si acum putem sa vedem si un teaser care sa ne faca o mica idee despre ce ne asteapta. Inca nu stiu de Megane-chan dar de Yankee-kun presimt ca o sa-mi placa.

Ia sa vedem cui mai trezeste interesul?

4 Responses to Teaser Yankee-kun to Megane-chan

  1. kyo spune:

    mie!!! am vazut primele 3 ep pe yt:)) as vrea sa cumpar manga, insa nu o gasesc…

  2. Abh spune:

    in momentul de fata mangaupdates zice ca e licentiata in engleza, probabil pot fi gasite volumele pe e-bay daca nu in alte surse.

    • kmeleon spune:

      stiu ca am gugalit intr-un timp pe subiectul asta si n-am gasit nimic….nu ca m-ar fi interesat foarte tare subiectul pentru ca nu cumpar manga…. dar daca scrie pe Manga Updates inseamna ca asa este

Lasă un răspuns

